Zwroty i reklamacje

 Reklamacje

1. SKPD SP. z o.o. z siedzibą ul. Sportowa 52, 64-360 Zbąszyń jako sprzedawca zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad, odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje należy kierować na adres SKPD Sp. z o.o. z siedzibą ul. Sportowa 52, 64-360 Zbąszyń lub adres poczty elektronicznej esklep@skpd.pl

3. Reklamacje dotyczące Towarów rozpatrywane będą niezwłocznie, nie później niż w terminie do 30 dni.

4. SKPD Sp. z o.o. z Siedzibą ul. Sportowa 52, 64-360 Zbąszyń podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.

5. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: SKPD Sp. z o.o. z siedzibą ul. Sportowa 52, 64-360 Zbąszyń mailowo pod adresem esklep@skpd.pl lub przy uzyciu formularza kontaktowego.

6. Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu rozpatrywane będą niezwłocznie.

 

Zwrot towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Skpd Sp. z o.o.

ul. Sportowa 52

64-360 Zbąszyń

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl